ezCloud teamed up with Mobifone in a new project

The role of marketing in general in the travel and tourism business, in particular, plays an increasingly important role in attracting customers with increased profits. So, along with the development of science and technology, more and more marketing channels are used by hotels to attract customers. In particular, SMS Marketing always get the love of customers, and bring many unexpected benefits to the hotel. Understanding this with the desire to help hotel managers can optimize the benefits of SMS marketing, ezCloud and MobiFone have worked together to bring this service to their customers. .
If the day before the customer care only via fanpage facebook, email, sky, blog … now, after the cooperation between MobiFone and ezCloud started, the hotel can take care of their customers through a channel Another is the SMS through the synchronization, which helps the hotel to send a message to their customers after the message from the registration. Accordingly, the message to the customer will be sent directly on the interface of the software, help hotel marketing campaign through the message, by the name of the hotel in the sender’s name.
emAccording to the cooperation agreement between the two parties, the deployment will be applied in the hotel is using the two hotel management solutions of ezCloud ezFolio and ezCloudhotel. Specifically, hotel owners can see the benefits of SMS Marketing in the following aspects:
Check-in and Check-out
Using SMS will make the check-in and check-out process simpler and more flexible. It not only helps employees save time but also gives customers a better view of the hotel’s professionalism. So, when you check-in and check-out, you can send a thank-you note and confirm the information you need.
Notice of discounts and promotions
Through SMS, hotel owners can inform customers who have been staying at the hotel for the discounts, promotions or exciting programs that are happening at the hotel. This method will help the hotel attract more tourists, even in the most deserted season.
Conduct survey and collect feedback
Hotel managers can also gather the necessary information from their customers to increase service quality through SMS thanks or confirmation. Accompany it with a note, the question to collect from the customer
Customer service
The main purpose of using SMS Marketing is to help the hotel improve the quality of customer service. According to surveys, customers prefer this SMS Marketing channel rather than through phone calls.
As mentioned above, this partnership can bring tremendous benefits to hoteliers using ezFolio and ezCloudhotel hotel management software. It will help the hotel to improve the quality of service, make customers come to the hotel will have the best experience, help the hotel build long-term relationship with the hotel – one of the factors that make up The hotel’s reputation and maximum revenue in the long run. Therefore, this cooperation between ezCloud and MobiFone will help hotel owners to build more success in the development of the hotel.
Program details:
– 8h30 – 9h15 | Welcome
– 9h15 – 9h25 | Opening
– 9h25 -10h10 | “Improving the quality of customer service” – Ms. Le Phuong Phuong
– 10h10 – 10h35 | Thematic “SMS customer care and mobile Internet – Mr. Nguyen Huu Thong – Deputy in charge of MobiFone customers in HCMC.
– 10h35 – 11h00 | Discuss
In order to be able to use this service of ezCloud, please register by the form below, and ezCloud will help you complete the remaining steps: => Register to attend the seminar on October 19 at: GEM center, No. 8 Nguyen Binh Khiem, District 1, Ho Chi Minh City.
https://goo.gl/forms/ondJajugjb5yY72P2

Một phần mềm quản lý toàn diện là chìa khóa để
kinh doanh khách sạn thành công

DÙNG THỬ MIỄN PHÍ15 ngày đầy đủ tính năng

Các bài viết liên quan

Đừng bỏ lỡ

CHÍNH SÁCH BẢO MẬT

GIỚI THIỆU 1.1 Website https://ezcloud.vn/ được điều hành bởi Công ty TNHH Công Nghệ ezCloud Toàn Cầu, các chi nhánh trực thuộc và các tổ chức liên quan (được gọi riêng…

Làm thế nào để sử dụng phần mềm ezFolio?

Nếu bạn có nhu cầu sử dụng phần mềm ezFolio, vui lòng click vào nút đăng ký dùng thử tại trang ezFolio.net. Ngoài ra, bạn có thể liên hệ tổng…

Nếu rớt kết nội mạng hay mất điện, sự cố thì phần mềm thế nào?

Sự cố rớt mạng rất thường xuyên xảy ra nếu bạn dùng đường truyền mạng không tốt. Nếu có sự cố rớt mạng, bạn có thể dùng 3G, 4G hoặc…

Dữ liệu của tôi liệu có an toàn không?

Cơ sở dữ liệu được mã hóa trên hệ thống ezFolio, các dữ liệu được đưa lên server ezFolio đều được mã hóa trước khi được lưu vào database. Ngoài…

ezFolio có đảm bảo server hoạt động liên tục không?

Chúng tôi đã đầu tư rất lớn vào hệ thống server, đường truyền. Vì vậy hệ thống server ezFolio đảm bảo kết nối uptime đến 99,99%. Đảm bảo hoạt động…

Vì sao ezFolio thu phí người sử dụng?

Phần mềm quản lý khách sạn ezFolio luôn chạy ổn định là do ezFolio chi kinh phí để duy trì và đầu tư hệ thống server. Điều này khiến ezFolio…

Làm thế nào để chính thức sử dụng các phần mềm của ezFolio?

Sau 7 ngày sử dụng thử. Nhân viên của chúng tôi sẽ gọi điện cho bạn theo số điện thoại đã đăng ký. Nhân viên sẽ hướng dẫn ký hợp…

Khi dùng bản chính thức từ tài khoản Demo, tôi có cần cấu hình lại không?

Không cần làm bất cứ điều gì. Bạn có thể sử dụng tiếp tục từ tài khoản dùng thử. Tấc cả dữ liệu, cấu hình, qui trình và toàn bộ…

Tôi dùng thử có được sử dụng đầy đủ tính năng không?

Bản dùng thử 7 ngày được sử dụng đầy đủ tất cả tính năng có sẵn trên phần mềm. Không giới hạn bất cứ tính năng cũng như quy mô.…

Khi sử dụng thử, tôi có được hỗ trợ kỹ thuật không?

Các tài khoản sử dụng thử đều được hỗ trợ từ nhân viên hỗ trợ đầy đủ. Ngoài ra, các bạn có thể yêu cầu nhân viên ezFolio điều chỉnh…
[X]
Đang tải...