ezCloud teamed up with Mobifone in a new project

The role of marketing in general in the travel and tourism business, in particular, plays an increasingly important role in attracting customers with increased profits. So, along with the development of science and technology, more and more marketing channels are used by hotels to attract customers. In particular, SMS Marketing always get the love of customers, and bring many unexpected benefits to the hotel. Understanding this with the desire to help hotel managers can optimize the benefits of SMS marketing, ezCloud and MobiFone have worked together to bring this service to their customers. .
If the day before the customer care only via fanpage facebook, email, sky, blog … now, after the cooperation between MobiFone and ezCloud started, the hotel can take care of their customers through a channel Another is the SMS through the synchronization, which helps the hotel to send a message to their customers after the message from the registration. Accordingly, the message to the customer will be sent directly on the interface of the software, help hotel marketing campaign through the message, by the name of the hotel in the sender’s name.
emAccording to the cooperation agreement between the two parties, the deployment will be applied in the hotel is using the two hotel management solutions of ezCloud ezFolio and ezCloudhotel. Specifically, hotel owners can see the benefits of SMS Marketing in the following aspects:
Check-in and Check-out
Using SMS will make the check-in and check-out process simpler and more flexible. It not only helps employees save time but also gives customers a better view of the hotel’s professionalism. So, when you check-in and check-out, you can send a thank-you note and confirm the information you need.
Notice of discounts and promotions
Through SMS, hotel owners can inform customers who have been staying at the hotel for the discounts, promotions or exciting programs that are happening at the hotel. This method will help the hotel attract more tourists, even in the most deserted season.
Conduct survey and collect feedback
Hotel managers can also gather the necessary information from their customers to increase service quality through SMS thanks or confirmation. Accompany it with a note, the question to collect from the customer
Customer service
The main purpose of using SMS Marketing is to help the hotel improve the quality of customer service. According to surveys, customers prefer this SMS Marketing channel rather than through phone calls.
As mentioned above, this partnership can bring tremendous benefits to hoteliers using ezFolio and ezCloudhotel hotel management software. It will help the hotel to improve the quality of service, make customers come to the hotel will have the best experience, help the hotel build long-term relationship with the hotel – one of the factors that make up The hotel’s reputation and maximum revenue in the long run. Therefore, this cooperation between ezCloud and MobiFone will help hotel owners to build more success in the development of the hotel.
Program details:
– 8h30 – 9h15 | Welcome
– 9h15 – 9h25 | Opening
– 9h25 -10h10 | “Improving the quality of customer service” – Ms. Le Phuong Phuong
– 10h10 – 10h35 | Thematic “SMS customer care and mobile Internet – Mr. Nguyen Huu Thong – Deputy in charge of MobiFone customers in HCMC.
– 10h35 – 11h00 | Discuss
In order to be able to use this service of ezCloud, please register by the form below, and ezCloud will help you complete the remaining steps: => Register to attend the seminar on October 19 at: GEM center, No. 8 Nguyen Binh Khiem, District 1, Ho Chi Minh City.
https://goo.gl/forms/ondJajugjb5yY72P2

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

ezCloud tung ra gói giải pháp quản lý tích hợp trên thiết bị di động – Mừng sinh nhật 7 tuổi

Mừng sinh nhật 7 tuổi, ezCloud mang đến ưu đãi hấp dẫn đối với giải pháp quản lý khách sạn ezCloudhotel tích hợp cùng Thiết bị di động đa năng. Đón đầu xu hướng quản lý và vận hành khách sạn quy mô vừa và nhỏ bằng Ứng dụng và …

Giảm thiểu tình trạng hủy đặt phòng nhờ cải thiện phương thức thanh toán

Việc khách hàng lại quyết định bỏ dở, hay hủy đặt phòng trước ngày checkin thường xảy ra do khách sạn, homestay không áp dụng chính sách hủy phù hợp. Fake booking, hay những đơn đặt phòng bị hủy sát ngày mang đến tổn thất về doanh thu và nguồn …

Chọn và quản lý OTA sao cho hiệu quả?

Hơn 10 triệu lượt tìm kiếm liên quan đến du lịch được thực hiện trên công cụ tìm kiếm Google mỗi tháng, và ước tính có tới 3 triệu lượt truy cập tới các kênh OTA.  460 triệu lượt khách truy cập hàng tháng vào trang web của Tripadvisor (theo …

OneInventory chính thức có mặt trên Shopee

Các khách sạn, khu vui chơi giờ đây đã có thêm một kênh mới để tiếp cận khách hàng – sự hợp tác gần đây nhất giữa OneInventory và Shopee đã thu hút lượt tìm kiếm và xem thông tin khách sạn, khu vui chơi vượt 200% so với chỉ …

Cuộc Cách mạng Platform và cơ hội mới cho kinh doanh khách sạn

Một trong những xu hướng kinh doanh hiện đang thống trị nền kinh tế Việt Nam và trên thế giới là mô hình nền tảng công nghệ (Platform). Xu thế Platform đang dần khẳng định lợi thế mình trong giới kinh doanh bằng việc thay thế các mô hình kinh …

Tăng doanh thu khách sạn bằng việc tối ưu hóa kênh bán phòng trực tiếp

Hiệu ứng Billboard chỉ ra rằng, khách hàng có xu hướng ghé thăm website của khách sạn, homestay sau khi thấy thông tin trên kênh OTA. Nếu tận dụng được điều này, chủ khách sạn, homestay sẽ có thể tăng doanh thu từ việc bán phòng trực tiếp trên website …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud