ezCloud teamed up with Mobifone in a new project

The role of marketing in general in the travel and tourism business, in particular, plays an increasingly important role in attracting customers with increased profits. So, along with the development of science and technology, more and more marketing channels are used by hotels to attract customers. In particular, SMS Marketing always get the love of customers, and bring many unexpected benefits to the hotel. Understanding this with the desire to help hotel managers can optimize the benefits of SMS marketing, ezCloud and MobiFone have worked together to bring this service to their customers. .
If the day before the customer care only via fanpage facebook, email, sky, blog … now, after the cooperation between MobiFone and ezCloud started, the hotel can take care of their customers through a channel Another is the SMS through the synchronization, which helps the hotel to send a message to their customers after the message from the registration. Accordingly, the message to the customer will be sent directly on the interface of the software, help hotel marketing campaign through the message, by the name of the hotel in the sender’s name.
emAccording to the cooperation agreement between the two parties, the deployment will be applied in the hotel is using the two hotel management solutions of ezCloud ezFolio and ezCloudhotel. Specifically, hotel owners can see the benefits of SMS Marketing in the following aspects:
Check-in and Check-out
Using SMS will make the check-in and check-out process simpler and more flexible. It not only helps employees save time but also gives customers a better view of the hotel’s professionalism. So, when you check-in and check-out, you can send a thank-you note and confirm the information you need.
Notice of discounts and promotions
Through SMS, hotel owners can inform customers who have been staying at the hotel for the discounts, promotions or exciting programs that are happening at the hotel. This method will help the hotel attract more tourists, even in the most deserted season.
Conduct survey and collect feedback
Hotel managers can also gather the necessary information from their customers to increase service quality through SMS thanks or confirmation. Accompany it with a note, the question to collect from the customer
Customer service
The main purpose of using SMS Marketing is to help the hotel improve the quality of customer service. According to surveys, customers prefer this SMS Marketing channel rather than through phone calls.
As mentioned above, this partnership can bring tremendous benefits to hoteliers using ezFolio and ezCloudhotel hotel management software. It will help the hotel to improve the quality of service, make customers come to the hotel will have the best experience, help the hotel build long-term relationship with the hotel – one of the factors that make up The hotel’s reputation and maximum revenue in the long run. Therefore, this cooperation between ezCloud and MobiFone will help hotel owners to build more success in the development of the hotel.
Program details:
– 8h30 – 9h15 | Welcome
– 9h15 – 9h25 | Opening
– 9h25 -10h10 | “Improving the quality of customer service” – Ms. Le Phuong Phuong
– 10h10 – 10h35 | Thematic “SMS customer care and mobile Internet – Mr. Nguyen Huu Thong – Deputy in charge of MobiFone customers in HCMC.
– 10h35 – 11h00 | Discuss
In order to be able to use this service of ezCloud, please register by the form below, and ezCloud will help you complete the remaining steps: => Register to attend the seminar on October 19 at: GEM center, No. 8 Nguyen Binh Khiem, District 1, Ho Chi Minh City.
https://goo.gl/forms/ondJajugjb5yY72P2

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

[ictvietnam.vn] Những nền tảng “Make in Viet Nam” ra đời vì không muốn Việt Nam tiếp tục bị “đô hộ số”

Tại Việt Nam, doanh nghiệp (DN) ngoại đã nắm hầu hết các lĩnh vực có đông người dùng tại Việt Nam như TMĐT, quảng cáo, du lịch… và dẫn đến nguy cơ nền kinh tế số phụ thuộc vào các nền tảng nước ngoài khi các nền tảng này nắm …

[ictvietnam.vn] Bộ TT&TT cần phối hợp với các Bộ ngành khác để cùng lan toả, tạo hiệu quả cao nhất cho SMEdx

Do ảnh hưởng của dịch bệnh, chương trình SMEdx mới chỉ đạt hỗ trợ được khoảng 1.800 doanh nghiệp (DN) nhỏ và vừa (SME) trong 6 tháng đầu năm 2021. Đại diện AN VUi và ezCloud cho rằng, dù là một chương trình hay nhưng còn khá mới mẻ, Bộ …

[VnEconomy] Thiệt đủ đường, OTA nội tính đường xuất ngoại

Cũng là đại lý du lịch trực tuyến (OTA) nhưng OTA nội địa thì oằn mình chịu 20% thuế thu nhập doanh nghiệp và 10% VAT còn OTA nước ngoài né được hai khoản thuế này. Thực tế trên khiến nhiều OTA nội địa tính đường ra nước ngoài đăng …

Vé điện tử cho khu vui chơi -giải pháp chuyển đổi số hiệu quả

Hệ thống soát vé ra vào tự động, sử dụng vé điện tử dạng thẻ từ, mã vạch hay QR Code tại các khu vui chơi giải trí, khu du lịch, tham quan đang là xu hướng hiện nay. Giải pháp này có thể hạn chế vấn nạn gian lận …

Mở rộng hoạt động bán vé khu vui chơi trên ViettelPay thông qua hệ thống OneInventory

Tiếp nối sự thành công của việc kết nối hơn 160,000 kho phòng của 6,000 khách sạn lên nền tảng VTCPay thông qua hệ thống OneInventory, ezCloud lại tiếp tục hợp tác với ViettelPay để đưa kho vé của gần 20 khu vui chơi lớn trong cả nước lên nền …

OneInventory chính thức có mặt trên VTCPay

Từ tháng 3/2021, khách hàng có thể dễ dàng đặt phòng khách sạn, trên OneInventory đơn giản, tiện lợi thông qua Ví điện tử VTCPay. Điều này đồng nghĩa với việc các đơn vị kinh doanh du lịch cũng đã có thêm một kênh mới để tiếp cận khách hàng …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud

Nhập email của bạn
[stm-calc id="32026"]