Lưu ý cập nhật 3 thay đổi này khi sử dụng Facebook cho khách sạn

13/04/2016 Blog

Facebook is a marketing tool promote effectively. However, to use the best tools are the people made in the field of hotels and restaurants need to catch clearly the recent changes of Facebook because of these changes greatly affect their operations

The hotels put the development is their main objectives are to understand the potential of Facebook. So Facebook's recent changes are very important for the hotel. For judge these changes exactly, the following article will show 3 points that you should pay attention.

bf

1. Homepage Interface

One of the most visible changes is the content of the homepage. This is the most important point for any any Facebook account, where users can post their content. Previously, these contents are split to create different areas for posts and status updates. However, in the updated version, all the contents are neatly aligned into a single column. The change in this position help page becomes leaner. Now, users can see all the content, including posts, videos and Images into the central location of the page.

2. Improving tracking capabilities

The update also allow hotels to track other users to be more careful. Now, administrators can manage many sites so the hotels can be linked together easily on Facebook. In addition to reading the articles of the opponent hotel, administrators can know the details of their opponents published how many articles and how many people have liked their page. This analysis can be shown what to do and not to do, even allow a hotel to think of new ideas to develop their Marketing.

3. More contact information

The left column page has always been dedicated for some basic personal information. However, with the new interface, this area can display more information. Namely, now hotels can post more complete information about the address, phone number and hours of operation of the hotel. In addition, there is a map feature – shows the location of hotel.

The information includes in likes, visits, posts from users, and other information can be displayed. The long list of the custom can help hotels to select the items that best suits for their marketing plan more easily. A part of the re-design is moving application cards from top to left. This can make users search more difficult, but with a new location on the left side is extended, very intuitive for most people who visit the page.

More hotel management software ezCloudhotel

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

Chọn và quản lý OTA sao cho hiệu quả?

Hơn 10 triệu lượt tìm kiếm liên quan đến du lịch được thực hiện trên công cụ tìm kiếm Google mỗi tháng, và ước tính có tới 3 triệu lượt truy cập tới các kênh OTA.  460 triệu lượt khách truy cập hàng tháng vào trang web của Tripadvisor (theo …

OneInventory chính thức có mặt trên Shopee

Các khách sạn, khu vui chơi giờ đây đã có thêm một kênh mới để tiếp cận khách hàng – sự hợp tác gần đây nhất giữa OneInventory và Shopee đã thu hút lượt tìm kiếm và xem thông tin khách sạn, khu vui chơi vượt 200% so với chỉ …

Cuộc Cách mạng Platform và cơ hội mới cho kinh doanh khách sạn

Một trong những xu hướng kinh doanh hiện đang thống trị nền kinh tế Việt Nam và trên thế giới là mô hình nền tảng công nghệ (Platform). Xu thế Platform đang dần khẳng định lợi thế mình trong giới kinh doanh bằng việc thay thế các mô hình kinh …

Tăng doanh thu khách sạn bằng việc tối ưu hóa kênh bán phòng trực tiếp

Hiệu ứng Billboard chỉ ra rằng, khách hàng có xu hướng ghé thăm website của khách sạn, homestay sau khi thấy thông tin trên kênh OTA. Nếu tận dụng được điều này, chủ khách sạn, homestay sẽ có thể tăng doanh thu từ việc bán phòng trực tiếp trên website …

ezTicket là giải pháp quản lý cho SVĐ Thống Nhất, SVĐ Bà Rịa – Vũng Tàu

ezCloud được lựa chọn là nhà cung cấp giải pháp quản lý cho 2 sân vận động hàng đầu Việt Nam: sân Thống Nhất thành phố Hồ Chí Minh và sân Bà Rịa – Vũng Tàu, với sức chứa mỗi sân lên đến hơn 10.000 người tại một thời điểm. …

Marketing hiệu quả cho mô hình lưu trú nhỏ và vừa

Việc xuất hiện của các kênh OTA đã khiến cuộc đua đặt phòng trực tuyến trở nên gay gắt hơn bao giờ hết, và việc tận dụng các kênh OTA như là một giải pháp Marketing hiệu quả cho các mô hình lưu trú nhỏ và vừa đang được nhiều …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud