9 cách đơn giản để tăng truy cập trực tiếp đến website

06/04/2016 Blog

Hotels need to stand on their own feet, especially if they are small and less powerful brand. Internet is a flat world, but also very crowded and noisy. If the hotel does not have a number of multi-channel strategy, they will be difficult and will ultimately depend on the online travel agent (OTA).
So how can the hotel with direct access to website?

vc

1. Best rates
This is your site, where you have the greatest control and so, you need incentives for it. The best prices on the internet should be reserved for the website.Other websites may also have the same price, but you should not let your website at a disadvantage. If you apply a non-refundable rates on OTA, and should adopt such a website.
2. Put on your booking engine better prices
Price action is offering promotional packages, for example, for loyal customers and for a group of customers on the booking engine. These campaigns should be used to increase customer loyalty and brand awareness hotels, by meeting the requirements, desires and reward them on selected your hotel.
3. Well-designed Website
When you want to bring customers to your website, the website should be attractive. Website beautiful hotel will make the customer feel important and from which they will share all of the hotel nguoi.Website must reflect the value of the brand and the hotel, distinguished guests and mount images groin.
4. Create links backlinks
Remember the hotels listed on many other websites. Not only provide the address and basic information about the property, you need to provide the website address. This seems obvious, but in fact many hotels had forgotten to put the website address into the Google profile Place.
5. Links from social media
Hotels need to appear on social media sites are the most popular. There is a Facebook page, Google+, Instagram and Twitter is the best way to introduce and increase the online presence of the hotel.
6. Multilingual
Your website needs to have multiple languages. But you also should be noted that, despite what the language, then your potential customers need to make a reservation. Hotel website is an important part of forming the common perception of the customer to the hotel, the mother tongue is the factor positive impact on perceptions.
7. Website for Mobile Devices
As mobile phones and tablets have impressive growth, website and booking engine, you should also be optimized for mobile devices.
Google said that 40% of leisure travelers and 36% of business travelers have booked through mobile devices, it is difficult that a site ideally optimized version for smartphones and tablets .
8. Reuse content offline
Your customers have to the property. It’s great opportunity to find out what information will help them prepare better trip. This not only provides the necessary knowledge to prepare these articles posted on the website later, but also help your employees better understand their needs.
9. Photos should have a reasonable mark
Some customers use the search function before accessing images on the hotel website. By naming and labeling image (through image tag function) reasonable, you can ensure that the images found on Google.
See more: Web design software

Một phần mềm quản lý toàn diện là chìa khóa để
kinh doanh khách sạn thành công

DÙNG THỬ MIỄN PHÍ

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

ezCloud ra mắt ezPayment

ezCloud ra mắt ezPayment – trung tâm kết nối thanh toán tích hợp trên phần mềm quản lý khách sạn

Quý khách hàng thân mến, Hiện nay, việc thanh toán online đang ngày càng trở nên phổ biến trong mọi lĩnh vực, và du lịch – khách sạn cũng không phải là ngoại lệ. Hiểu được điều đó, ezCloud ra mắt ezPayment – trung tâm kết nối thanh toán giữa …

ezCloud triển khai chương trình Đồng hành cùng khách sạn mùa đại dịch Corona

Quý khách hàng thân mến, Như quý khách đã biết, đại dịch Corona đã khiến cho các doanh nghiệp trong ngành du lịch khách sạn ở nước ta vô cùng điêu đứng. Và để đồng hành cùng quý khách trong thời gian khó khăn này, từ 01/03 – 31/03/2020, ezCloud …

Quy trình tuyển dụng nhân sự trong khách sạn: 8 bước không thể bỏ qua

Để đảm bảo tuyển được nhân viên có chất lượng và phù hợp với vị trí công việc thì nhà tuyển dụng cần phải có quy trình tuyển chọn chuyên nghiệp. Tất nhiên, các khách sạn cũng không ngoại lệ. Trong bài viết dưới đây, ezCloud sẽ “bật mí” quy …

Tăng doanh thu khách sạn mùa dịch Corona: Bài học từ dịch SARS 2003

Đại dịch Corona đang diễn biến hết sức phức tạp, ảnh hưởng rất lớn tới lĩnh vực du lịch – khách sạn. Bên cạnh việc cắt giảm chi phí để sống sót, các khách sạn cũng cần tìm mọi cách để kiếm thêm doanh thu.  Trong bài viết dưới đây, …

6 cách đơn giản để tối ưu chi phí khách sạn mùa dịch Corona

Đại dịch Corona đang diễn biến hết sức phức tạp, ảnh hưởng rất lớn tới lĩnh vực du lịch – khách sạn. Khi lượng khách hàng sụt giảm, doanh thu giảm sút, các khách sạn bắt buộc phải cắt giảm chi phí hoạt động nếu muốn sống sót qua đại …

Những kiến thức khách sạn cần biết để phòng ngừa virus Corona

Đại dịch Corona đang diễn biến hết sức phức tạp. Mỗi ngày, trên thế giới lại ghi nhận thêm những trường hợp mới nhiễm bệnh. Tính đến thời điểm hiện tại, Việt Nam đã có 16 trường hợp được ghi nhận nhiễm bệnh. Do đặc thù của khách sạn là …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud