Bán thêm phòng trực tuyến với ezCloudhotel

11/06/2016 Blog

Online sales are critical to any hotel, online sales make up the bulk of any hotel’s distribution today. The internet has given independent hoteliers unprecedented exposure, providing them with the opportunity to attract legions of travelers from across the world. The advent of cloud computing further accelerated growth for owners, unlocking powerful, enterprise-level solutions that could harness the massive potential of the internet for these small and mid-sized properties.
This rise in the authority of independent properties coincided with a shift in traveling trends and as a new generation of travelers began to emerge, their preferences began to sway towards the small and mid-sized hotels. Guests were seeking a more intimate experience during their vacations – something that the larger hotel chains could not provide.
However, this has created a new problem for independent hoteliers – handling this increased exposure. OTAs attract millions of users to their sites on a regular basis and new bookings are constantly being made every second. With hotels selling their rooms on several avenues, managing room inventory and distribution can become extremely challenging.
Fortunately though, this problem can be solved by integrating your PMS with a reliable channel manager. Channel managers integrate with your management system and update room availability across all channels whenever a new booking is made on any platform. However, that’s not enough. Real-time integration is critical to preventing double-bookings and if the channel manager you choose doesn’t support your local OTAs, it doesn’t solve anything.
ezCloudhotel & ezCms – A 2-in-1 Solution
We’ve made it simple – finding a PMS and a distribution management solution doesn’t need to be done independently! We’ve partnered with SiteMinder to offer owners a powerful, two-way channel manager supporting connectivity to approximately 240 OTAs, including Agoda, Booking.com, Expedia, ezLastminute & Orbitz. With over 12,000 properties connected to more than 100 travel agents spread across a lot of countries, ezCms is helping independent hoteliers boost occupancy and increase revenue by enabling managers to create additional distribution channels and come up with innovative ways to promote sales. ‘Social coupons’ reward guests with discounts when they perform a certain action such as sharing the booking on social media, helping the hotel build a stronger online presence.
ezCms is available for FREE with our ezCloudhotel software plans.
The first step to forging a strong web presence is building your management strategy with an emphasis on selling online – this is precisely what we had in mind while developing ezCloudhotel.

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

“Giảm ngay 1tr” cho máy POS cầm tay Sunmi ++20% khi Đk EZCloudHotel

 Máy POS cầm tay (máy tính tiền cầm tay) ngày càng trở nên cần thiết đối với nhà hàng, khách sạn. Thương hiệu Sunmi sản xuất nhiều dòng máy POS khác nhau phù hợp với đa dạng nhu cầu. Trong đó, Máy Sunmi V1S là 1 trong những dòng máy …

Công nghệ quản lý khách sạn với Thiết bị, Ứng dụng di động: Xu hướng chi phối ngành Khách sạn

Xu hướng quản lý khách sạn “kiểu mới” với Thiết bị, Ứng dụng di động. Phương pháp áp dụng xu hướng này và những tiện ích nó đem lại. “Du lịch không tạo ra sự bùng nổ về tỷ suất lợi nhuận nên doanh nghiệp hầu như chỉ đầu tư …

Ưu đãi ezFolio – Sở hữu giải pháp quản lý resort, khách sạn 3-5 sao chỉ từ 5,000,000 – Mừng sinh nhật 7 tuổi

Mừng sinh nhật 7 tuổi, ezCloud mang đến ưu đãi đối với sản phẩm ezFolio – phần mềm quản lý resort, khách sạn 3-5 sao nhằm tri ân khách hàng. Thấu hiểu được nhu cầu và hành vi sử dụng của các khách sạn 3-5 sao, ezFolio giúp tự động …

ezCloud tung ra gói giải pháp quản lý tích hợp trên thiết bị di động – Mừng sinh nhật 7 tuổi

Mừng sinh nhật 7 tuổi, ezCloud mang đến ưu đãi hấp dẫn đối với giải pháp quản lý khách sạn ezCloudhotel tích hợp cùng Thiết bị di động đa năng. Đón đầu xu hướng quản lý và vận hành khách sạn quy mô vừa và nhỏ bằng Ứng dụng và …

Giảm thiểu tình trạng hủy đặt phòng nhờ cải thiện phương thức thanh toán

Việc khách hàng lại quyết định bỏ dở, hay hủy đặt phòng trước ngày checkin thường xảy ra do khách sạn, homestay không áp dụng chính sách hủy phù hợp. Fake booking, hay những đơn đặt phòng bị hủy sát ngày mang đến tổn thất về doanh thu và nguồn …

Chọn và quản lý OTA sao cho hiệu quả?

Hơn 10 triệu lượt tìm kiếm liên quan đến du lịch được thực hiện trên công cụ tìm kiếm Google mỗi tháng, và ước tính có tới 3 triệu lượt truy cập tới các kênh OTA.  460 triệu lượt khách truy cập hàng tháng vào trang web của Tripadvisor (theo …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud