Làm sao để tăng đặt phòng trực tiếp?

14/04/2016 Blog

Làm sao để tăng đặt phòng trực tiếp?

Hotel website is an important marketing channel that some hotels do not usually care properly. They will ignore the standards optimized user experiences. The hotel should make website clearly, easy to understand and booking simply.

Hotel websites also need to ensure reliability. The goal is to convince the customers that its price is the best . Want to get the trust of by emphasizing if customers booking on hotel website, they will get the best price. Beside, main objective is to convince visitors that its price is the best.

poooo

Regularly contact with loyal customers

For booking through hotel website, regularly contact with customers the way they want. Want to have loyal customers, their prices have to be cheaper on OTA, that's how to make enticing your customers. Beside, monthly hotel employees should send mail greeting and talk to existing customers, which will make customers feel the enthusiasm of hotel, or customers can know the latest information which is available at the hotel.

Depending on occupancy, these contacts may be accompanied by a favorable price. Bruton said the promotion is not the main source of generating revenues, but they are "strong enough to be maintained every month".

Use online reviews to attract visitors to the website

Many times when customers use OTAs, they choose from 5 to 6 hotels in appropriate price, then they will visit the review site to see the hotel are the most preferred. This is also your chance to take them to the hotel website, instead of leaving them to return to OTAs and booking.

First, you need a lot of comment. When customers check in, make sure the receptionist asked what is the purpose of their stay, and they know the area around the hotel or not. Otherwise the hotel can provide information and recommendations to make customers experience better. You also ask staff to ask customers anytime to know that they are comfortable or not and something that the hotel can do them happier. When checking out, be sure to ask customers.

Please collaborate with OTA

The article describes several ways to increase hotel’s direct booking through the website, but which does not mean that the hotel should be considered OTA as components. Which is exactly the opposite, that you regularly communicate with the person in charge of the OTA. This helps them better understand the challenges of the hotel, and to understand them better

Register ezFolio Hotel Management Software

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

Waitress la gi

Waitress là gì? Vai trò của waitress trong Nhà hàng – Khách sạn

Bạn đã hiểu waitress là gì chưa? Là một mô hình kinh doanh ảnh hưởng rất nhiều bởi văn hoá phương Tây, vậy nên, ngành Nhà hàng – Khách sạn sẽ có rất nhiều những từ, cụm từ tiếng anh chuyên ngành bạn cần phải biết để có thể hiểu …

Muc luong cua nhan vien nha hang

Tiêu chuẩn phục vụ 5 sao tại Nhà Hàng – Khách Sạn mà bạn nên biết

Để đạt được Tiêu chuẩn phục vụ 5 sao, các Nhà hàng – Khách sạn phải đảm bảo rất nhiều điều kiện của Việt Nam và Thế giới? Vậy các khách sạn cần phải làm gì và đáp ứng được những yêu cầu nào?

Cách tính khấu hao tài sản cố định trong Nhà hàng Khách sạn

Khấu hao tài sản cố định trong Nhà hàng – Khách sạn là gì? Làm thế nào để tính được khấu hao một cách chuẩn xác nhất? Sau bài viết này, ezCloud sẽ hướng dẫn các nhà hàng khách sạn tính một cách cụ thể nhất. Khấu hao tài sản …

Cac loai hinh tiec nha hang

Các loại hình tiệc nhà hàng và tiêu chuẩn phục vụ

Với mục đích kinh doanh là các loại hình phục vụ thực phẩm và không gian sự kiện cho khách hàng, nhà hàng là nơi cung cấp rất nhiều loại hình tiệc cho thị trường với nhiều quy mô và mô hình khác nhau. Mỗi loại hình tiệc sẽ có …

ruou vang

Rượu vang là gì? Kiến thức cơ bản về rượu vang trong Nhà hàng

Bạn đã bao giờ tự hỏi Rượu vang là gì chưa? Rượu vang luôn là những sản phẩm được giới thượng lưu ưa chuộng nhờ hương vị thanh dịu, hương thơm quý phái mà nó mang lại. Tuy nhiên, với sự phát triển và Giao thông – Vận tải và …

Banquet là gì

Banquet là gì? cơ cấu nhận sự trong Banquet trong Nhà hàng khách sạn

Banquet là gì? Nhân sự trong Banquet được phân bổ như thế nào? cùng ezCloud tham khảo và tìm hiểu qua bài viết sau.

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud

Nhập email của bạn
[stm-calc id="32026"]