8 ý tưởng giúp phát triển nội dung trên website khách sạn

08/04/2016 Blog

The administrator posts on the hotel website is not easy, however the good content management plays an important role in attracting visitors, increasing traffic to the website and enhance the hotel picture .

Most of the websites are easy starts with good content, but some time after decreasing the number of posts, many topics, content causes repeated because administrators simply content gradually lose initial basic idea for the website.

To help improve this property, the following article will give some ideas to help develop content for hotel websites.

 

1.Photos – tool best content transmission.

A picture can express more content a thousand words, this is not without cause. Because the important part, the most attractive in the article is the picture in that article (accounting for the largest space, colorful helps readers catchy, simple express creative ideas).

2. Comments from guests

Highlighted the good reviews from guests on your hotel website is a good thing, however, should not only write good reviews, this hotel makes your ad seem to be excessive and very hard to convince new visitors to visit the hotel website.

3. Answer the Frequently Asked Questions

There are many questions that visitors often considered when designing the trip. The hotel room service yet can provide? Hotel location supermarket or any recreation facilities? Hotels need to provide this information to visitors, rather than the short answer, let's turn it into the article, providing more information guests would want to know.

4. Post the survey article

With the guests' favorite, they are often eager to share their opinions. Create the survey article about a certain topic, given the results, to encourage visitors to share ideas, debate.

5. Promotion, Events

These promotions, contests, exciting event attracts many visitors visit your hotel website. But they should not be abused by the use of the article only to provide promotional information, this makes your hotel website becomes boring.

b

6. Driving directions, providing information about tourist attractions local attractions

Guide visitors on the way in the region, introducing guests to the free tour guide … By providing information expressed understanding your visitors, what they want to do, where they want to participate view, allowing you to gain the confidence of the visitors stayed at the hotel and become a reliable guide.

7. Notices  language communication

Please help visitors quickly integrate with life around by suggesting to them the social question, greet local residents but commonly used. It is also an exciting experience for visitors.

8. Tell a story about the hotel

Many tourists usually attention, concern and love for the smallest details, including the story of the hotel staff, the new designs in the hotel room, you can create a lot of attention for tourists .

See more: Web design software

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

[ictvietnam.vn] Những nền tảng “Make in Viet Nam” ra đời vì không muốn Việt Nam tiếp tục bị “đô hộ số”

Tại Việt Nam, doanh nghiệp (DN) ngoại đã nắm hầu hết các lĩnh vực có đông người dùng tại Việt Nam như TMĐT, quảng cáo, du lịch… và dẫn đến nguy cơ nền kinh tế số phụ thuộc vào các nền tảng nước ngoài khi các nền tảng này nắm …

[ictvietnam.vn] Bộ TT&TT cần phối hợp với các Bộ ngành khác để cùng lan toả, tạo hiệu quả cao nhất cho SMEdx

Do ảnh hưởng của dịch bệnh, chương trình SMEdx mới chỉ đạt hỗ trợ được khoảng 1.800 doanh nghiệp (DN) nhỏ và vừa (SME) trong 6 tháng đầu năm 2021. Đại diện AN VUi và ezCloud cho rằng, dù là một chương trình hay nhưng còn khá mới mẻ, Bộ …

[VnEconomy] Thiệt đủ đường, OTA nội tính đường xuất ngoại

Cũng là đại lý du lịch trực tuyến (OTA) nhưng OTA nội địa thì oằn mình chịu 20% thuế thu nhập doanh nghiệp và 10% VAT còn OTA nước ngoài né được hai khoản thuế này. Thực tế trên khiến nhiều OTA nội địa tính đường ra nước ngoài đăng …

Vé điện tử cho khu vui chơi -giải pháp chuyển đổi số hiệu quả

Hệ thống soát vé ra vào tự động, sử dụng vé điện tử dạng thẻ từ, mã vạch hay QR Code tại các khu vui chơi giải trí, khu du lịch, tham quan đang là xu hướng hiện nay. Giải pháp này có thể hạn chế vấn nạn gian lận …

Mở rộng hoạt động bán vé khu vui chơi trên ViettelPay thông qua hệ thống OneInventory

Tiếp nối sự thành công của việc kết nối hơn 160,000 kho phòng của 6,000 khách sạn lên nền tảng VTCPay thông qua hệ thống OneInventory, ezCloud lại tiếp tục hợp tác với ViettelPay để đưa kho vé của gần 20 khu vui chơi lớn trong cả nước lên nền …

OneInventory chính thức có mặt trên VTCPay

Từ tháng 3/2021, khách hàng có thể dễ dàng đặt phòng khách sạn, trên OneInventory đơn giản, tiện lợi thông qua Ví điện tử VTCPay. Điều này đồng nghĩa với việc các đơn vị kinh doanh du lịch cũng đã có thêm một kênh mới để tiếp cận khách hàng …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud

Nhập email của bạn
[stm-calc id="32026"]