8 ý tưởng giúp phát triển nội dung trên website khách sạn

08/04/2016 Blog

The administrator posts on the hotel website is not easy, however the good content management plays an important role in attracting visitors, increasing traffic to the website and enhance the hotel picture .

Most of the websites are easy starts with good content, but some time after decreasing the number of posts, many topics, content causes repeated because administrators simply content gradually lose initial basic idea for the website.

To help improve this property, the following article will give some ideas to help develop content for hotel websites.

 

1.Photos – tool best content transmission.

A picture can express more content a thousand words, this is not without cause. Because the important part, the most attractive in the article is the picture in that article (accounting for the largest space, colorful helps readers catchy, simple express creative ideas).

2. Comments from guests

Highlighted the good reviews from guests on your hotel website is a good thing, however, should not only write good reviews, this hotel makes your ad seem to be excessive and very hard to convince new visitors to visit the hotel website.

3. Answer the Frequently Asked Questions

There are many questions that visitors often considered when designing the trip. The hotel room service yet can provide? Hotel location supermarket or any recreation facilities? Hotels need to provide this information to visitors, rather than the short answer, let's turn it into the article, providing more information guests would want to know.

4. Post the survey article

With the guests' favorite, they are often eager to share their opinions. Create the survey article about a certain topic, given the results, to encourage visitors to share ideas, debate.

5. Promotion, Events

These promotions, contests, exciting event attracts many visitors visit your hotel website. But they should not be abused by the use of the article only to provide promotional information, this makes your hotel website becomes boring.

b

6. Driving directions, providing information about tourist attractions local attractions

Guide visitors on the way in the region, introducing guests to the free tour guide … By providing information expressed understanding your visitors, what they want to do, where they want to participate view, allowing you to gain the confidence of the visitors stayed at the hotel and become a reliable guide.

7. Notices  language communication

Please help visitors quickly integrate with life around by suggesting to them the social question, greet local residents but commonly used. It is also an exciting experience for visitors.

8. Tell a story about the hotel

Many tourists usually attention, concern and love for the smallest details, including the story of the hotel staff, the new designs in the hotel room, you can create a lot of attention for tourists .

See more: Web design software

Một phần mềm quản lý toàn diện là chìa khóa để
kinh doanh khách sạn thành công

DÙNG THỬ MIỄN PHÍ

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

Chương trình khuyến mại Pre order

ezCloud triển khai chương trình “Pre-order: Đặt sớm giảm sâu”

Quý khách hàng thân mến, Nhằm giúp khách hàng dễ dàng hơn trong việc mua sản phẩm phần mềm quản lý khách sạn của ezCloud, từ 01/04 – 30/04/2020, ezCloud triển khai chương trình ưu đãi hấp dẫn: “Pre-order – Đặt sớm giảm sâu”.  Theo đó, khách hàng chỉ cần …

ezCloud ra mắt ezPayment

ezCloud ra mắt ezPayment – trung tâm kết nối thanh toán tích hợp trên phần mềm quản lý khách sạn

Quý khách hàng thân mến, Hiện nay, việc thanh toán online đang ngày càng trở nên phổ biến trong mọi lĩnh vực, và du lịch – khách sạn cũng không phải là ngoại lệ. Hiểu được điều đó, ezCloud ra mắt ezPayment – trung tâm kết nối thanh toán giữa …

ezCloud triển khai chương trình Đồng hành cùng khách sạn mùa đại dịch Corona

Quý khách hàng thân mến, Như quý khách đã biết, đại dịch Corona đã khiến cho các doanh nghiệp trong ngành du lịch khách sạn ở nước ta vô cùng điêu đứng. Và để đồng hành cùng quý khách trong thời gian khó khăn này, từ 01/03 – 31/03/2020, ezCloud …

Quy trình tuyển dụng nhân sự trong khách sạn: 8 bước không thể bỏ qua

Để đảm bảo tuyển được nhân viên có chất lượng và phù hợp với vị trí công việc thì nhà tuyển dụng cần phải có quy trình tuyển chọn chuyên nghiệp. Tất nhiên, các khách sạn cũng không ngoại lệ. Trong bài viết dưới đây, ezCloud sẽ “bật mí” quy …

Tăng doanh thu khách sạn mùa dịch Corona: Bài học từ dịch SARS 2003

Đại dịch Corona đang diễn biến hết sức phức tạp, ảnh hưởng rất lớn tới lĩnh vực du lịch – khách sạn. Bên cạnh việc cắt giảm chi phí để sống sót, các khách sạn cũng cần tìm mọi cách để kiếm thêm doanh thu.  Trong bài viết dưới đây, …

6 cách đơn giản để tối ưu chi phí khách sạn mùa dịch Corona

Đại dịch Corona đang diễn biến hết sức phức tạp, ảnh hưởng rất lớn tới lĩnh vực du lịch – khách sạn. Khi lượng khách hàng sụt giảm, doanh thu giảm sút, các khách sạn bắt buộc phải cắt giảm chi phí hoạt động nếu muốn sống sót qua đại …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud