8 ý tưởng giúp phát triển nội dung trên website khách sạn

08/04/2016 Blog

The administrator posts on the hotel website is not easy, however the good content management plays an important role in attracting visitors, increasing traffic to the website and enhance the hotel picture .

Most of the websites are easy starts with good content, but some time after decreasing the number of posts, many topics, content causes repeated because administrators simply content gradually lose initial basic idea for the website.

To help improve this property, the following article will give some ideas to help develop content for hotel websites.

 

1.Photos – tool best content transmission.

A picture can express more content a thousand words, this is not without cause. Because the important part, the most attractive in the article is the picture in that article (accounting for the largest space, colorful helps readers catchy, simple express creative ideas).

2. Comments from guests

Highlighted the good reviews from guests on your hotel website is a good thing, however, should not only write good reviews, this hotel makes your ad seem to be excessive and very hard to convince new visitors to visit the hotel website.

3. Answer the Frequently Asked Questions

There are many questions that visitors often considered when designing the trip. The hotel room service yet can provide? Hotel location supermarket or any recreation facilities? Hotels need to provide this information to visitors, rather than the short answer, let's turn it into the article, providing more information guests would want to know.

4. Post the survey article

With the guests' favorite, they are often eager to share their opinions. Create the survey article about a certain topic, given the results, to encourage visitors to share ideas, debate.

5. Promotion, Events

These promotions, contests, exciting event attracts many visitors visit your hotel website. But they should not be abused by the use of the article only to provide promotional information, this makes your hotel website becomes boring.

b

6. Driving directions, providing information about tourist attractions local attractions

Guide visitors on the way in the region, introducing guests to the free tour guide … By providing information expressed understanding your visitors, what they want to do, where they want to participate view, allowing you to gain the confidence of the visitors stayed at the hotel and become a reliable guide.

7. Notices  language communication

Please help visitors quickly integrate with life around by suggesting to them the social question, greet local residents but commonly used. It is also an exciting experience for visitors.

8. Tell a story about the hotel

Many tourists usually attention, concern and love for the smallest details, including the story of the hotel staff, the new designs in the hotel room, you can create a lot of attention for tourists .

See more: Web design software

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

“Giảm ngay 1tr” cho máy POS cầm tay Sunmi ++20% khi Đk EZCloudHotel

 Máy POS cầm tay (máy tính tiền cầm tay) ngày càng trở nên cần thiết đối với nhà hàng, khách sạn. Thương hiệu Sunmi sản xuất nhiều dòng máy POS khác nhau phù hợp với đa dạng nhu cầu. Trong đó, Máy Sunmi V1S là 1 trong những dòng máy …

Công nghệ quản lý khách sạn với Thiết bị, Ứng dụng di động: Xu hướng chi phối ngành Khách sạn

Xu hướng quản lý khách sạn “kiểu mới” với Thiết bị, Ứng dụng di động. Phương pháp áp dụng xu hướng này và những tiện ích nó đem lại. “Du lịch không tạo ra sự bùng nổ về tỷ suất lợi nhuận nên doanh nghiệp hầu như chỉ đầu tư …

Ưu đãi ezFolio – Sở hữu giải pháp quản lý resort, khách sạn 3-5 sao chỉ từ 5,000,000 – Mừng sinh nhật 7 tuổi

Mừng sinh nhật 7 tuổi, ezCloud mang đến ưu đãi đối với sản phẩm ezFolio – phần mềm quản lý resort, khách sạn 3-5 sao nhằm tri ân khách hàng. Thấu hiểu được nhu cầu và hành vi sử dụng của các khách sạn 3-5 sao, ezFolio giúp tự động …

ezCloud tung ra gói giải pháp quản lý tích hợp trên thiết bị di động – Mừng sinh nhật 7 tuổi

Mừng sinh nhật 7 tuổi, ezCloud mang đến ưu đãi hấp dẫn đối với giải pháp quản lý khách sạn ezCloudhotel tích hợp cùng Thiết bị di động đa năng. Đón đầu xu hướng quản lý và vận hành khách sạn quy mô vừa và nhỏ bằng Ứng dụng và …

Giảm thiểu tình trạng hủy đặt phòng nhờ cải thiện phương thức thanh toán

Việc khách hàng lại quyết định bỏ dở, hay hủy đặt phòng trước ngày checkin thường xảy ra do khách sạn, homestay không áp dụng chính sách hủy phù hợp. Fake booking, hay những đơn đặt phòng bị hủy sát ngày mang đến tổn thất về doanh thu và nguồn …

Chọn và quản lý OTA sao cho hiệu quả?

Hơn 10 triệu lượt tìm kiếm liên quan đến du lịch được thực hiện trên công cụ tìm kiếm Google mỗi tháng, và ước tính có tới 3 triệu lượt truy cập tới các kênh OTA.  460 triệu lượt khách truy cập hàng tháng vào trang web của Tripadvisor (theo …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud