Khởi đầu với internet marketing cho khách sạn

11/04/2016 Blog

For your hotel is known to customers, you need to have an internet marketing plan accordingly, if you think the complex marketing planning and trouble, let’s focus on the focus. No need to complicate matters. Let’s start from the simple and step by step.

52

Start a good website
What makes a good website? Simplicity. You do not need to cram everything possible into the website, especially on the home page. Home property might need a warm welcome, with a friendly simple menu. Do not make customers annoyed with a homepage fragmented, difficult to read.
Keep only the most important information within 1-2 clicks. What information is important:
– Rooms
– Room Rates
-Home Equipment and services
-How Booking
-How Contact
Customers come to your website to find information about the rooms, prices and availability. They will not pay much attention to restaurants, attractions, activities, or use the internet very intuitive tours.Nguoi, description of rooms as well, but need to add a photo. You can also think of a simple video to present information. If you use images and graphics, not too much. Provide sufficient in number and size no larger than the browser to load faster.
Do not despise the booking page. After the study period hotel, customers do not want to see a booking engine applications harder to use.
Do not forget to ask the company to make your website design a mobile version of website.
Join social media
Before embarking on jungle of social media, stop and focus. There are too many choices, and very susceptible to psychological “as much as possible”. Will not be long before you realize that trying to establish and maintain a presence on all the social media channels are ineffective, if not exhausted.
Do not just set up an account and forget it done. The following ways to help maximize your presence on social media:
– Post regularly, but do not spam
– Related: Q & A, perform the contest, launched the promotion for the fans, announced the event. Do not post content multiple times.
– Communicate on Twitter may be somewhat difficult, but can be done by utilizing the reply form (@username) and tag #.
– Link, link, link! That’s the way to cross-link to your website, blog, Facebook and Twitter accounts.
 Read more ezFolio Hotel Management Software

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

Marketing hiệu quả cho mô hình lưu trú nhỏ và vừa

Việc xuất hiện của các kênh OTA đã khiến cuộc đua đặt phòng trực tuyến trở nên gay gắt hơn bao giờ hết, và việc tận dụng các kênh OTA như là một giải pháp Marketing hiệu quả cho các mô hình lưu trú nhỏ và vừa đang được nhiều …

Tăng doanh thu bán phòng trực tiếp bằng hiệu ứng Billboard

Hiệu ứng Billboard trong ngành Hospitality là công cụ đắc lực giúp chủ khách sạn, homestay giảm áp lực phụ thuộc nguồn khách đặt phòng vào các kênh OTA (Online Travel Agency – như Booking, Agoda, Expedia…) bằng việc tận dụng hiệu quả marketing khi xuất hiện trên các kênh …

Kết hợp giải pháp ezFolio – ezTicket trong việc vận hành Yoko Onsen Quang Hanh

Đảm bảo công suất 9000 lượt khách trong một thời điểm đón tiếp là hiệu quả đến từ gói giải pháp quản lí mà ezCloud mang đến cho Yoko Onsen Quang Hanh, Quảng Ninh – tổ hợp nghỉ dưỡng suối nước nóng đầu tiên tại Việt Nam. Để xúc tiến …

Chương trình khuyến mại Pre order

ezCloud triển khai chương trình “Pre-order: Đặt sớm giảm sâu”

Quý khách hàng thân mến, Nhằm giúp khách hàng dễ dàng hơn trong việc mua sản phẩm phần mềm quản lý khách sạn của ezCloud, từ 01/04 – 30/04/2020, ezCloud triển khai chương trình ưu đãi hấp dẫn: “Pre-order – Đặt sớm giảm sâu”.  Theo đó, khách hàng chỉ cần …

ezCloud ra mắt ezPayment

ezCloud ra mắt ezPayment – trung tâm kết nối thanh toán tích hợp trên phần mềm quản lý khách sạn

Quý khách hàng thân mến, Hiện nay, việc thanh toán online đang ngày càng trở nên phổ biến trong mọi lĩnh vực, và du lịch – khách sạn cũng không phải là ngoại lệ. Hiểu được điều đó, ezCloud ra mắt ezPayment – trung tâm kết nối thanh toán giữa …

ezCloud triển khai chương trình Đồng hành cùng khách sạn mùa đại dịch Corona

Quý khách hàng thân mến, Như quý khách đã biết, đại dịch Corona đã khiến cho các doanh nghiệp trong ngành du lịch khách sạn ở nước ta vô cùng điêu đứng. Và để đồng hành cùng quý khách trong thời gian khó khăn này, từ 01/03 – 31/03/2020, ezCloud …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud