Những điều cần biết về khách OTA

06/04/2016 Blog

The market share of travel agency (TA) growing hotel leads to advertising on these channels more and more. This is also a plus point for selling rooms online pages when you just built hotel brand, has sold-out. But do you know who will up OTA channels to book yet? The following article will help you learn about living OTA.

nvc


We can not know the details of guests OTA only simple interpretation here is the guests to spend more time on the internet to find the service pack cheap hotels.


Guests OTA usually young guests Expedia tuoi.Theo a study in 2013 on the future of tourism, almost 50% of customers and 40% of customers millennial aged 31-45 use mobile devices dynamic hotel reservations, airline tickets, registration, tours, … only 18% of people under 30 not to use mobile devices to plan your trips.


The majority of respondents agreed that there millennial customer usage habits of mobile devices and reliance on the comments on the online travel site to make shopping decisions. Guests enjoy millennial urban destinations, tend to travel in groups and often pursue ends favorite things.


Guests millennial often tend to be less loyal to brands, although they are interested in the program to attract the loyalty of guests from the hotel, and they also like to spend company money when traveling.
Guests have the passion OTA technology. According to Expedia, 20% at Expedia order demand from smart mobile phones and tablets.


OTA booking hotels in places like providing them with complete services (car rental, tour tickets) because the units are usually available OTA support services to them at a discount rather than booking them to directly with the hotel and then had to contact, find the desired service
Guests appreciate OTA brand value. While they are usually people who are not loyal to any brand when choosing service yet, but always looking for high-quality brand.

Register ezFolio Hotel Management Software

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

Last minute là gì? 7 ý tưởng ưu đãi cho khách last minute trong dịp lễ

Mùa nghỉ lễ đã đến với nền du lịch Việt Nam, vậy bạn đã có kế hoạch gì để kích thích doanh thu bán hàng chưa? hãy thử áp dụng các ý tưởng last minute để thúc đẩy doanh số! 1, Last minute là gì? Last minute trong ngành khách …

Ứng dụng kiểm soát thông tin khách hàng trong vận hành khách sạn

Dữ liệu trong mọi ngành nghề là xương sống trong việc vận hành và quản trị. Nhóm ngành Khách sạn cũng không nằm ngoài điều đó, đặc biệt trong kỉ nguyên số như thời điểm hiện tại. Việc tối ưu hoá dữ liệu để quản lý khách sạn đang là …

5 mẹo giúp khách sạn của bạn nổi bật trên môi trường online

Tình hình giãn cách Covid đang ngày càng được nới lỏng trên toàn thế giới, người tiêu dùng cũng đã bắt đầu lên kế hoạch cho các chuyến du lịch cho kỳ nghỉ hè đang đến gần. Với sự nở rộ trở lại của thị trường Du lịch trong cùng …

Ứng dụng công nghệ để kiểm soát dòng tiền trong khách sạn

Việc  sử dụng công nghệ để kiểm soát dòng tiền một cách tối ưu trong hoạt động khách sạn giúp bạn duy trì việc kinh doanh hiệu quả và vận hành trơn tru.

Tiềm năng phát triển du lịch nội địa 2022

Với nhu cầu du lịch đang ngày càng tăng cao đặc biệt trong dịp lễ Tết, hay trong mùa cao điểm du lịch 2022, du lịch nội địa đang trở thành một hy vọng lớn cho nền du lịch Việt nam sau hơn 2 năm đóng cửa vì dịch.

Thời gian vàng để thu hút khách du lịch trong nước

Bước sang năm 2022 với những hứa hẹn và mong chờ từ những người làm ngành Du lịch trong nước, ai trong chúng ta cũng sẽ mong muốn được trở lại những không khí nhộn nhịp, tấp nập của khách Du lịch thời trước dịch. 

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud

Nhập email của bạn
[stm-calc id="32026"]