Bringing together ezCloudhotel’s new features in November

This November, to meet the needs of customers and increase the professionalism of software ezCloudhotel introduced to customers the following new features:
Email marketing:
Allows to send email confirm, checkin and checkout automatically to guests. With the rapid development of the internet and e-commerce, email marketing has become an effective advertising tool for the hotel with low cost and is one of the tools contributing to the strategy. Effective marketing for the hotel. However, many hotels have a problem, which can send mail to each customer through email accounts that the hotel selected but not create a concurrent campaign. With the list of thousands of customers, sending mail to each other is not feasible. Based on this difficulty, ezCloudhotel has launched the “Email Marketing” feature for hotels on the software, helping the hotel to automatically create email campaigns, send promotional emails, celebrate, congratulate, … to each other. customers automatically.

Allows configuration off noshow
The system will not add more money when guests checkin late than the time of booking.
Allows the retailer to edit the price
During the reception process, the price can be adjusted incorrectly or guests may have a different time frame, so this feature allows the hotel to adjust prices flexibly and only allow managers or hotel owners to adjust. this part.
Log Transfer Booked Room
The book room when moving to another room is still logs saved to avoid the case later asked guests to move the room by someone else.
Paging in payment management
Helps you with all employee day-to-day payments.

Additional system fields in the registration card
Note, Booking number, Total price note, show booking code and total amount on registration card form.
Add RoomPrice field in Room Revenue Paid
Show room rates in the revenue report to help you know the price of one day for that room, not show each sum as before.
Modify the Referral Program interface
ezCloudhotel revises the referral interface to meet the aesthetic needs of its customers so that the referral interface is better.

We hope that with these new features, ezCloudhotel can provide maximum support for hotel staff and managers in overall hotel management, making hotel management easy. more than ever.

A good management software is the key to your hotel success!

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

Công cụ đặt phòng mang tới những lợi ích tuyệt vời cho khách sạn

Khách hàng ngày càng có nhiều sự lựa chọn trong việc đi du lịch, kéo theo đó là sự cạnh tranh khốc liệt trên nền tảng số trong việc kinh doanh khách sạn. Nêu website của bạn và công cụ đặt phòng không ăn khớp với nhau, việc bạn thua …

Website khách sạn của bạn đã tối ưu cho điện thoại chưa?

Theo như thống kê, 60% lưu lượng truy cập trên thế giới đến từ điện thoại. Người dùng máy tính đang ngày càng thấp đi nhờ sự phát triển vượt bậc của điện thoại di động. Tuy nhiên, nhiều website khách sạn lại chưa thực sự tối ưu cho điện …

muc-do-hai-lon

4 cách làm tăng độ hài lòng của khách hàng trong ngành Khách sạn

Đối với người làm dịch vụ Du lịch – Khách sạn, không có gì quan trọng hơn tạo được sự hài lòng đối với những thượng đế mà mình đang phục vụ. Tuy nhiên khách hàng đã thực sự hài lòng với bạn hay chưa? Làm sao để tăng mức …

Chinh phục khách hàng trong ngành Khách sạn với với 6 bí quyết sau đây

Những người làm nghề khách sạn và những người làm việc trong ngành công nghiệp Du lịch có nhiệm vụ thu hút khách du lịch, đảm bảo an toàn cho họ và gây được cảm tình để có thể tăng doanh thu, bên cạnh đó, những hotelier cần phải xây …

Hình ảnh thương hiệu (Brand Image) cho khách sạn xây dựng như thế nào?

HÌnh ảnh thương hiệu là một dạng thể hiện mà các marketer đang sử dụng rất nhiều trong thời đại hiện nay để thu hút và duy lượng khách hàng. Việc sử dụng các chiến lược marketing xây dựng hình ảnh đang ngày càng được ưa chuộng và mở rộng …

Marketing khách sạn – Những lỗi cần tránh để tối ưu hoá doanh thu

Marketing khách sạn chỉ có thể đạt được hiệu quả tối ưu nhất khi được triển khai đúng đắn. Thông điệp được gửi đến đúng người, đúng thời điểm sẽ tạo nên những khác biệt, cách thông điệp được được truyền tải có thể quyết định được sự thành và …

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud

Nhập email của bạn
[stm-calc id="32026"]