3 dịch vụ mà khách sạn cần phải có để tạo sự chuyên nghiệp hóa

07/04/2016 Blog

Currently a number of luxurious hotels are implementing a number of strategies that provide accommodation in addition to the client, the hotel will provide a number of services such as office supply, organize weddings, organizing major events. With ample space, adequate resources to meet the needs of customers, from office equipment to parties
Provide office

viec-lam

Point or office of this kind is revolving around, affordable, can be rented by the hour or by month. For example, customers who want a seat just right to work as well as equipment for online meetings, possibly to the hotel and work immediately. This allows customers to solve many business purposes, without having to wait for the flight to the office, or do not need to rent an office for use only in short days, but paying monthly rent . Customers simply costs less money but have now workspace with high productivity, not to mention using more services available from the hotel.
Wedding

tcccc

With the status of land east dislocated people as today, the family of the wedding at home is very difficult, difficult to perceive that the hotel has organized the wedding party to help couples have a full and fun day sweetest moments without “worrying”
With luxurious architecture, exquisite, spacious and cozy lobby area and the banquet hall system – the hotel will be decorated in many different styles, fit the diverse requirements for organizations wedding, whether traditional or modern.
Organizing events
Spacious with large capacity system with a modern sound equipment, the hotel is the ideal venue to organize large events. Besides, there is a staff of enthusiastic and thoughtful fulfill all customer requirements.

ksss

More hotel management software ezCloudhotel

CÁC BÀI VIẾT LIÊN QUAN

ĐỪNG BỎ LỠ

Last minute là gì? 7 ý tưởng ưu đãi cho khách last minute trong dịp lễ

Mùa nghỉ lễ đã đến với nền du lịch Việt Nam, vậy bạn đã có kế hoạch gì để kích thích doanh thu bán hàng chưa? hãy thử áp dụng các ý tưởng last minute để thúc đẩy doanh số! 1, Last minute là gì? Last minute trong ngành khách …

Ứng dụng kiểm soát thông tin khách hàng trong vận hành khách sạn

Dữ liệu trong mọi ngành nghề là xương sống trong việc vận hành và quản trị. Nhóm ngành Khách sạn cũng không nằm ngoài điều đó, đặc biệt trong kỉ nguyên số như thời điểm hiện tại. Việc tối ưu hoá dữ liệu để quản lý khách sạn đang là …

5 mẹo giúp khách sạn của bạn nổi bật trên môi trường online

Tình hình giãn cách Covid đang ngày càng được nới lỏng trên toàn thế giới, người tiêu dùng cũng đã bắt đầu lên kế hoạch cho các chuyến du lịch cho kỳ nghỉ hè đang đến gần. Với sự nở rộ trở lại của thị trường Du lịch trong cùng …

Ứng dụng công nghệ để kiểm soát dòng tiền trong khách sạn

Việc  sử dụng công nghệ để kiểm soát dòng tiền một cách tối ưu trong hoạt động khách sạn giúp bạn duy trì việc kinh doanh hiệu quả và vận hành trơn tru.

Tiềm năng phát triển du lịch nội địa 2022

Với nhu cầu du lịch đang ngày càng tăng cao đặc biệt trong dịp lễ Tết, hay trong mùa cao điểm du lịch 2022, du lịch nội địa đang trở thành một hy vọng lớn cho nền du lịch Việt nam sau hơn 2 năm đóng cửa vì dịch.

Thời gian vàng để thu hút khách du lịch trong nước

Bước sang năm 2022 với những hứa hẹn và mong chờ từ những người làm ngành Du lịch trong nước, ai trong chúng ta cũng sẽ mong muốn được trở lại những không khí nhộn nhịp, tấp nập của khách Du lịch thời trước dịch. 

Nhận ngay các bí quyết quản lý & kinh doanh khách sạn mới nhất từ Blog ezCloud

Nhập email của bạn
[stm-calc id="32026"]